Skip to content
  • Startpagina
  • Producten
    • Gezicht
      • Reiniging
      • Gezichtstoner
      • Serum
      • Oogcontourcrème
      • Gezichtscrème
      • Gezichtsolie
      • Exfoliant
      • Wimpers
      • BB-crème
      • Zonnebrandcrème
      • Nachtcrème
    • Lichaam
      • Handcrème
      • Voetcrème
      • Lichaamsolie
      • Relax cream
    • Productlijnen
      • Herbal
      • Natural
      • Sun Care
  • Ons Verhaal
  • Ansvarlighet
  • Inspiration
  • Veelgestelde vragen
  • Contakt
Menu
  • Startpagina
  • Producten
    • Gezicht
      • Reiniging
      • Gezichtstoner
      • Serum
      • Oogcontourcrème
      • Gezichtscrème
      • Gezichtsolie
      • Exfoliant
      • Wimpers
      • BB-crème
      • Zonnebrandcrème
      • Nachtcrème
    • Lichaam
      • Handcrème
      • Voetcrème
      • Lichaamsolie
      • Relax cream
    • Productlijnen
      • Herbal
      • Natural
      • Sun Care
  • Ons Verhaal
  • Ansvarlighet
  • Inspiration
  • Veelgestelde vragen
  • Contakt

Home » Veelgestelde vragen

  • Startpagina
  • Producten

    Produkttype

    Alle producten

    Gezicht

    Reiniging
    Gezichtstoner
    Serum
    Oogcontourcrème
    Gezichtscrème
    Gezichtsolie
    Peeling
    Wimpers
    BB crème
    Zonnebrandcrème
    Nachtcrème

    Lichaam

    Handcrème
    Voetcrème
    Lichaamsolie
    Relax cream

    Productlijnen

    Herbal

    Deze pro-age lijn is in Scandinavië ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van de volwassen huid. Het bevat veel hoogwaardige organische kruiden, plantenextracten en oliën.

    Natural

    Milde natuurlijke cosmetica ontwikkeld in de Scandinavische landen voor de jonge en gevoelige huid. Dermatologisch getest.

    Sun Care

    Regelmatig zonnebrandcrème aanbrengen beschermt uw huid tegen schade door de zon en vroegtijdige veroudering. De producten in deze lijn zijn ontworpen volgens de normen van natuurlijke cosmetica en zijn geschikt voor alle huidtypes.

  • Ons Verhaal
  • Verantwoordelijkheid
  • Certificaten
  • Inspiratie
  • Veelgestelde vragen
  • Contakt

Veelgestelde vragen

We beantwoorden graag je vraag.
Neem contact op met onze klantenservice:
klantenservice@hohde.nl

Waar kan ik jullie producten kopen?

U kunt een bestelling plaatsen op onze website https://hohde.nl/produkte/, of u kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice (klantenservice@hohde.nl).

Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

Als uw browser u na het plaatsen van een bestelling naar de bedankpagina leidt, kunt u er zeker van zijn dat uw bestelling is ontvangen. Ook ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling op het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het plaatsen van uw bestelling. Als het lijkt alsof u geen e-mail met een orderbevestiging heeft ontvangen, raden we u aan de map met prullenbak of spam te controleren.

Zijn alle producten die ik heb besteld opgenomen in dezelfde e-mail met de orderbevestiging?

U krijgt voor elk product een aparte bevestiging.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn product ontvang?

Meestal duurt het ongeveer twee weken om de bestelling te verzenden. Als je je product niet binnen twee weken hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail klantenservice@hohde.nl.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

U kunt ons mailen op klantenservice@hohde.nl.

Kan ik mijn bestelling volgen?

We verzenden onze leveringen als brievenpost (kleine goederen) en daarom hebben de zendingen geen trackingnummer. Als u uw bestelling echter niet binnen twee weken ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Worden uw producten individueel verpakt?

We willen onze producten zo gemakkelijk mogelijk rechtstreeks bij onze klant thuis verzenden.

Hoe betaal ik voor het product?

Voor reguliere producten wordt een factuur in de zending opgenomen. U kunt deze factuur gebruiken om het product te betalen.

Hoe kan ik de vervaldatum van de factuur wijzigen?

Voor vragen over wijzigingen in de vervaldatum van facturen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@hohde.nl.

Moet ik extra verzendkosten betalen?

Nee, er zijn geen extra verzendkosten. De verzendkosten zijn inbegrepen in de totale prijs van het product.

Abonnement/toekomstige zendingen annuleren.

Als u om wat voor reden dan ook geen toekomstige leveringen wilt ontvangen, kunt u uw abonnement op elk gewenst moment annuleren door een e-mail te sturen naar klantenservice@hohde.nl Vergeet niet om uw abonnement 14 dagen voor de volgende verzenddatum te annuleren als u wilt dat de annulering van toepassing is op de volgende zending; U kunt verwijzen naar uw vorige factuur voor de volgende verzenddatum. Houd er rekening mee dat wanneer u ons een e-mail stuurt, de beëindiging van uw abonnement pas plaatsvindt nadat we uw e-mail hebben verwerkt.

Hoe kan ik een product retourneren?

U kunt ongebruikte, ongeopende en opnieuw verkoopbare producten retourneren binnen 14 dagen nadat u uw bestelling hebt geannuleerd. U heeft het recht om de bestelling binnen 14 dagen te annuleren. De bedenktijd begint zodra de klant het product ontvangt. Alle geretourneerde producten dienen ongebruikt te zijn. Neem in geval van reclamatie contact op met onze klantenservice; Ze behandelen elke retourzending van geval tot geval: e-mail klantenservice@hohde.nl.

Let op! retourzendingen sturen naar:
STR Nordic
C/o Axla-logistics
Sulankaari 2
04320 Tuusula
Finland

Zijn er kosten als ik mijn product retourneer?

Ja, de klant is verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het product.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen na het retourneren van mijn product?

Als u de factuur al heeft betaald, maar u besluit uw product te retourneren, krijgt u het vergoed door een e-mail te sturen naar onze klantenservice op klantenservice@hohde.nl. Zorg ervoor dat u klaar bent om uw bankrekeningnummer op te geven, zodat we uw terugbetaling via hetzelfde betaalmiddel kunnen uitvoeren.

Waarin verschillen jullie producten van andere cosmetische producten?

Onze producten zijn uniek en rijk aan Scandinavische ingrediënten. In uitdagende groeiomstandigheden en korte groeiseizoenen zijn de planten in staat om gebruik te maken van al het licht dat voor hen beschikbaar is en produceren ze een verbazingwekkende hoeveelheid voedingsstoffen en antioxidanten die uitzonderlijk krachtig zijn. Dit is de geheime kracht achter HOHDE producten. Bovendien worden onze producten op een milieuvriendelijke en ethische manier in Finland gemaakt, wat de werkgelegenheid in Finland ondersteunt. Om deze reden hebben onze producten het Avainlippu (de sleutelvlag) symbool gekregen.

Aan wie zou u uw producten aanbevelen?

HOHDE cosmetische collectie biedt verschillende producten die geschikt zijn voor alle huidtypes. Onze producten zijn geurvrij maar niet zonder geur. Dit betekent dat de producten meestal goed worden verdragen. We hebben een aparte Natural collectie voor mensen met een gevoelige huid, en al haar producten zijn dermatologisch getest. Als u problemen heeft met uw huid, raden we u aan eerst met een dermatoloog te praten.

Als onze producten uw huid irriteren of andere ongewenste symptomen veroorzaken, raden we u aan ze onmiddellijk niet meer te gebruiken. Neem dan contact op met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@hohde.nl

Natuurlijk zijn we ook blij met positieve feedback, die u naar hetzelfde e-mailadres kunt sturen.

Zijn HOHDE-producten veilig als ik zwanger ben of borstvoeding geef?

Alle HOHDE-producten zijn onderzocht en ze zijn veilig bij gebruik volgens de instructies; Je kunt ze gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft. Zorg ervoor dat u de instructies volgt — HOHDE Relax cream kan bijvoorbeeld af en toe worden gebruikt tijdens de zwangerschap, maar frequent gebruik wordt niet aanbevolen. Als er nog vragen zijn, bespreek deze dan met uw arts.

Hoe lang gaan de producten mee? Hebben de producten een houdbaarheidsdatum?

Producten die 30 maanden of minder meegaan, hebben een vervaldatum die op de verpakking is aangegeven, bijvoorbeeld “12/2025”. Als het product langer dan 30 maanden meegaat, heeft het een symbool dat aangeeft hoe lang het meegaat na het openen. Dit teken bestaat uit een symbool van een geopend product en een nummer dat aangeeft hoe lang het product na opening meegaat. Bijvoorbeeld, 12M = 12 maanden.

Zijn jullie producten vegan?

Onze producten bevatten geen ingrediënten afkomstig van dieren. Zo zijn al onze producten veganistisch.

Zijn uw producten geurvrij?

HOHDE producten bevatten geen kunstmatige geurstoffen. In plaats daarvan hebben ze de natuurlijke geur van de ingrediënten. De producten zijn geurvrij, maar dat betekent niet dat ze helemaal geen geur hebben.

Conserveringsmiddelen

Alle ingrediënten, inclusief conserveermiddelen, zijn opgenomen in de ingrediëntenlijst. We gebruiken alleen de mildste conserveermiddelen die over het algemeen worden gebruikt in natuurlijke cosmetica en de voedingsindustrie. De conserveermiddelen in onze producten zijn dus natuurlijke of natuuridentieke ingrediënten. Kaliumsorbaat (E202) en natriumbenzoaat (E211) zijn bijvoorbeeld te vinden in de natuur en zijn extreem zachte en milde conserveermiddelen (bijvoorbeeld vossenbessen en lijsterbessen bevatten het).

Het CosmEthics-certificaat garandeert dat onze producten geen schadelijke stoffen bevatten. De wet vereist dat alle natuurlijke cosmetische producten een soort ingrediënt bevatten dat de duurzaamheid van het product garandeert. De ingrediënten die we gebruiken zijn absoluut de mildste en meest natuurlijke.

Mijn product was bevroren terwijl het in de brievenbus zat, wat moet ik doen?

Al onze producten zijn getest om koude temperaturen te verdragen. Laat het product smelten bij kamertemperatuur en daarna kunt u het gaan gebruiken zoals u zou doen als het niet was bevroren.

Wat voor werk doet HOHDE om de waarden van duurzame ontwikkeling te bevorderen?

Duurzame ontwikkeling is een van onze kernwaarden en heeft een grote invloed op hoe we dingen doen. Op elk gebied van ons bedrijf willen we hard werken en duurzame opties zoeken. Een van onze doelen is het verminderen van de milieubelasting veroorzaakt door de productie en verzending van onze producten. Een van de belangrijkste veranderingen die we onlangs hebben doorgevoerd, is het overschakelen naar milieuvriendelijkere verpakkingen die bijna volledig uit hernieuwbare grondstoffen bestaan. Onze klanten spelen een belangrijke rol in de ontwikkeling van onze werking en een van de manieren waarop ze hun mening kunnen geven, is via onze vragenlijsten. Daarnaast spreken de certificaten die aan ons zijn uitgereikt namens onze waarden en hoe die waarden zijn uitgevoerd.

Hoe kan ik een gebruikte tube of verpakking recyclen?

Spoel de plastic verpakkingen af voordat u ze in de recyclagebak voor kunststoffen gooit. U kunt gespoelde zaagseltubes weggooien met afval dat naar verbranding gaat of met karton, zolang u de dop verwijdert. De doppen moeten worden gerecycleerd met kunststoffen. Je kunt zien of de tube een zaagseltube is door het ruwe oppervlak. Een voorbeeld van zo’n tube is HOHDE Natural Gezichtscrème.

Hoe worden de producten vervaardigd?

HOHDE huidverzorgingsproducten worden geproduceerd in Helsinki. De leverancier is Suomen Terveysravinto die eigenaar is van het merk HOHDE. De HOHDE huidverzorgingscollectie is ontworpen in samenwerking met natuurlijke cosmetica-experts en professionals. We wilden een huidverzorgingscollectie creëren die van topkwaliteit is en geschikt voor ook de gevoelige huid. Bij het kiezen van ingrediënten voor onze producten maken we gebruik van de bevindingen van wetenschappelijk onderzoek en elk geselecteerd ingrediënt heeft een bepaald doel en impact. De ingrediënten zijn biologisch en vers en hun kwaliteit wordt gedurende het hele productieproces bewaakt. Natural producten worden dermatologisch getest onder toezicht van een dermatoloog.

HOHDE cosmetische producten hebben meerdere certificeringen ontvangen

(zie productspecifieke certificaten op onze website hohde.com)

De Key Flag (Avainlippu): De Key Flag is een geregistreerd collectief merk. Het symbool vertelt over de Finse productie en dat het product bijdraagt aan de werkgelegenheid in Finland.

Design uit Finland: Het symbool Design from Finland geeft de oorsprong van uniek Fins design aan en benadrukt het immateriële Finse werk als een van de belangrijkste bronnen voor het succes en de werkgelegenheid van Finland.

CosmEthics: Dit certificaat garandeert dat de producten puur zijn en geen plastic bevatten. Het certificaat is toegekend aan individuele producten, zie op onze website welke het hebben.

Pro Luonnonkosmetiikka ry: Het lidmaatschap van Pro luonnonkosmetiikka ry (lit. “Pro Natural Cosmetics registered association”) geeft aan dat het cosmeticamerk of de cosmetische collectie officieel gecertificeerd is of dat het echte Finse natuurlijke cosmetica is. Verder geeft het aan dat een onafhankelijke deskundige de ingrediënten heeft onderzocht en goedgekeurd.

Consumentenrecensies

Consumentenrecensies zijn bevestigd afkomstig te zijn van klanten die onze producten hebben gekocht. Ze zijn rechtstreeks ontvangen van klanten via onze klantenservice (of van klanten die reageren op klanttevredenheidsonderzoeken / beoordelingsverzoeken). Bij sommige van onze nieuwe producten kunnen we sommige product testers vragen om hun eerlijke feedback op het product te geven. De tester is niet verplicht om positieve feedback te geven in ruil voor het testen van het product.

Consumentenrecensies worden per e-mail aangevraagd bij klanten die dat product hebben besteld. We kunnen er dus zeker van zijn dat de persoon in kwestie het product daadwerkelijk heeft gekocht. Bovendien kunnen we algemene feedback van het product per e-mail ontvangen aan onze klantenservice, op welk moment wordt geverifieerd of de persoon in kwestie een echte klant is.

STR Nordic Oy
Sarkiantie 409
38200 Sastamala, Finland
klantenservice@hohde.nl

Business ID (Finnish Trade Register): 2892826-5
btw-nummer: FI28928265

Let op! retourzendingen sturen naar:
STR Nordic
C/o Axla-logistics
Sulankaari 2
04320 Tuusula
Finland

Fabrikant
HOHDE Finland FI23421641
Sarkiantie 409
38200 Sastamala, Finland

Privacybeleid
Toegankelijkheidsbeleid
Algemene voorwaarden
Veelgestelde vragen
Neem contact met ons op
Cookiebeleid
Cookie-instellingen